Ako reklamovať?




Prosím prečítajte si REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Dozviete sa tam, že pre koncového zákazníka platí záruka na batérie 6 mesiacov a na ostatný tovar je záruka 24 mesiacov.

Pre firmy a registrovaných dílerov platí záruka na náhradné diely - 1 rok odo dňa kúpy.

Pre firmy a registrovaných dílerov na batérie je záruka 6 mesiacov - vzťahuje sa na všetky závady, nielen na kapacitu.

Displeje Samsung otestujte pred nalepením! Na použitý diel, ktorý nie je vymenený v autorizovanom servise Samsung sa záruka nevzťahuje.


Pri uplatňovaní reklamácie je dôležité vyplniť sprievodný list s popisom závady a poslať ho spolu s tovarom.
Prosím vyplňte aj číslo účtu v tvare IBAN pre prípad, že budeme na tovar vystavovať dobropis.

Pre urýchlenie reklamácie by ste mali vyplniť všetky požadované informácie.

Formulár nájdete TU

Naši registrovaní díleri vyplnia reklamačný formulár elektronicky vo svojom profile a priložia vytlačený reklamačný list.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej časti) spôsobené používaním.

Záruka sa automatický ruší v prípade, ak z tovaru bola odstránená záručná plomba (nálepka). Prípadne je poškodená neautorizovaným zásahom.
Záručná plomba / warranty label (G-S, GS-R) slúži na identifikáciu tovaru, že bol skutočne zakúpený u nás.


Viac informácií o reklamáciách nájdete v reklamačných podmienkach TU

 

Odstúpenie od zmluvy

Formulár na odstúpenie od zmluvy a poučenie nájdete TU

Scroll